torsdag 5. august 2010

I bøye

Har vøri et par dager på Skjærhalden.
Skulle liksom bare seile forbi men syntes at jeg så toppen av en kjent båt. Så jeg ropte på "Peppi" på vhf og joda ganske riktig de lå der og det var plass til meg på samme brygge.
Er egentlig en koselig plass Skjærhalden men for dyrt å ligge der syntes jeg da.
Var på puben i går kveld og det ble et par pils og en pizza sammen med Nina og Gunnar, Henni og Bjørn.
Så idag var jeg fornøyd og motret meg sydover og fant bøyen bak Karholmen ledig så jeg gjorde fast i den.


Dagens posisjon.
Fin plass å ligge her så kan jeg tusle inn til Strømstad i morgen å plukke opp Kari.


Plassen er under renovering..................


....sånn så det gamle ut.
Helt stille her nå ikveld, det kom en skur for et par timer siden med noe torden, er skyet nå men ikke et vindpust. Så jeg burde jo ikke sitte her med en laptop men være ute i cocpiten og se på naturen.
Ønsker de fleste en god helg


Ingen kommentarer: